بیش از 10 سال به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. مکس بیز یک آژانس مشاوره ارزش محور است.

گالری

اطلاعات تماس

051-12345678

ایران، خراسان رضوی

maxbizz@mail.com

طرح توجیهی عینک دودی

طرح توجیهی عینک دودی

Rate this post

مقدمه

عینک های دودی در دسته اکسسوری روزانه مردم قرار می گیرند که کاربرد اصلی آن، حفاظت چشم در مقابل نورهای مضر می باشد. وجود آن ها برای راحتی تردد مردان و زنان در خیابان های شهر ضرورت دارد. اغلب افراد با استفاده از این عینک ها، با استایلی آراسته تر در انظار عمومی ظاهر می شوند. جدای از بحث زیبایی، جنبه های حفاظتی را نیز باید مد نظر داشت؛ این عینک ها می تواند به شکل طبی تولید شوند و علاوه بر محافظت از چشم، باعث بهبود وضعیت دید نیز بشوند.همچنین عینک های دودی با ویژگی های مختلفی تولید می شوند؛ برای مثال میتوان به عنک هایی اشاره کرد که می توانند همانند هدفون عمل نموده و زمانی که آنها را بروی صورت خود قرار می دهید، از طریق القای استخوانی صوت را به گوش شما برسانند. عینک های دودی اغلب با رنگ بندی و مدل های مختلفی ساخته شده و در طراحی آن ها به ترندهای روز دنیای مد نیز نگاه ویژه ای می شود. به این ترتیب فرایند ساخت و تولید آن ها حرفه ای تر پیش خواهد رفت. این عینک ها با سبک های طراحی به خصوصی ارائه شده و هر یک از آن ها استایل خانم ها و آقایان شیک پوش را تکمیل می کنند.

ویژگی های عینک دودی

این عینک ها شیشه های مقاومی دارند که به سهولت نمی شکنند و آسیب نمی بینند. به این ترتیب هر مصرف کننده با خرید آن ها تا سال های سال از این محصولات استفاده خواهد کرد. مسئله دیگری که در مورد عینک های دودی مطرح می شود، دوام و کیفیت دسته های آن ها است؛ این محصولات اغلب با متریال ضد حساسیت ساخته می شوند و برخورد آن ها به پوست بدن هیچ آسیبی به وجود نمی آورد.

شاید برای شما مفید باشد :   طرح توجیهی تولید نخ ابریشم

حساسیت افراد به نور می تواند خود زمینه ساز آسیب های بینایی شود و برای این موضوع لزومی بر استفاده از عینک آفتابی و جود دارد. یکی دیگر از ویژگی عینک های دودی مقاومت آنها در برابر اشعه فرابنفش خورشید است.

مزایای عینک دودی

1.از خشکی چشم پیشگیری میکند.

2.رانندگی ایمن تری خواهیم داشت.

3.برای فصول و محیط های مختلف مناسب است.

4.از کشیدگی و کوچک شدن چشم ها جلوگیری میکند.

5.از افتاب سوختگی چشم پیشگیری میکند.

6.پیری پوست را به تعویق می اندازد.

7.باعث جلوگیری از بروز بیماری اب مروارید و ناخنک چشم میشود.

8.یکی از فواید عینک افتابی خوشتیپ شدن است.

قطعات مورد استفاده در ساخت عینک دودی

برای تولید و آماده سازی هر محصول، فراهم کردن مواد اولیه شرط اصلی ساخت آن است. عینک ها نیز بسته به جنس فریم و نوع طراحی از قطعات نسبتا ثابتی تشکیل می شوند. این قطعات شامل موارد زیر می شود:

  • عدسی
  • دسته ها
  • فریم
  • پد بینی ( در صورت استفاده )
  • لولا
  • پیچ نگهدارنده
  • کاور محافظتی

سود مغازه عینک فروشی چقدر است؟

در صنف عینک فروشان، سودی معادل 15 درصد برای هر محصول در نظر گرفته شده است. قطعاً این میزان سود برای فردی که ماهیانه 20 میلیون تومان اجاره بها پرداخت می‌کند، خیلی کم است. به همین علت بسیاری از افراد در صنف عینک فروشی، درصدهای کلان روی محصولاتشان اعمال می‌کنند و گاهی 100 درصد سود می‌کنند.

هزینه‌های ثابت مغازه عینک فروشی چقدر است؟

شما باید بخش قابل توجهی از بودجه خود را برای حقوق و دستمزد خدمه فروش، طراحی و تحویل خود در نظر بگیرید. هزینه آب و گاز و برق نیز جز هزینه‌های ثابت عینک فروشی هستند. گاهی اوقات محاسبات فیش حقوقی پرسنل بسیار پیچیده و زمان‌گیر است و همچنین ممکن است خطاهای محاسباتی نیز رخ دهد.

شاید برای شما مفید باشد :   طرح توجیهی تولید بستنی

مزایا و معایب راه اندازی کسب و کار عینک افتابی

مزایا

انعطاف پذیری

یکی از بزرگترین مزیت‌های راه‌اندازی یک تجارت عینک آفتابی این است که می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید برای کسب و کار وقت بگذارید. اگر کار را دوست دارید و کمی تجربه اولیه دارید، می توانید به صورت کوچک شروع کنید و تمام جنبه های کسب و کار را به تنهایی مدیریت کنید.

امکان راه اندازی کسب و کار از خانه

برای شروع کسب و کار خود نیازی به داشتن ویترین فیزیکی یا فضای اداری نیست. شما می توانید حداقل در ابتدا بصورت آنلاین و ازخانه خود انجام دهید.

هزینه های نسبتا پایین برای راه اندازی

هزینه راه اندازی یک کسب و کار عینک آفتابی به طور قابل توجهی کمتر از بسیاری دیگر از کسب و کارها است.

معایب

رقبای زیاد

رقابت در بازارعینک آفتابی زیاد است، بنابراین مهم است که زمانی را صرف تجزیه و تحلیل بازار کنید و درک کنید که تقاضا در کجاست.

یافتن تامین کننده مناسب

یافتن تامین کننده مناسب می تواند زمان، انرژی زیادی را ببرد. اگر این فرآیند به درستی انجام شود، می تواند ماه ها در زمان و انرژی شما صرفه جویی کند

 

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *