ما تحقیقات بازاریابی را انجام می دهیم
مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده و مشتریان و مصرفکننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تعریف فرصت ها و تهدید های بازاریابی ، ارزیابی فعالیتهای بازاریابی و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود آن مورد استفاده قرار میگیرد.
تحقیقات بازار (market research) چیست؟
تحقیقات بازار یکی از موثرترین راهها برای پیدا کردن بینش نسبت به مشتریان و رقیبان در صنعت است. هدف از تحقیقات بازار به دست آوردن اطلاعاتی است که در تصمیمگیریهای کسبوکار مهم هستند. مخصوصاً برای تصمیمات کسبوکارهای کوچک برای ورود به حوزهای جدید یا تولید محصولات جدید،تحقیقات بازار بسیار مهم و تأثیرگذار است.
روشهای مختلفی در تحقیقات بازار یا مارکت ریسرچ وجود دارد که کسبوکارها از آنها برای جمعآوری اطلاعات استفاده از محصول استفاده میکنند.
در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
تجزیه و تحلیل بازاریابی
نوآوری در تجارت
استراتژی مالی
ما همیشه آماده کمک به مشتریان خود هستیم
در حال توسعه فرایندها و رویه های مالی
چگونه کار می کند و چگونه ما آن را انجام می دهیم
متخصصان ما آماده هستند تا با استفاده از روش های عملی و شروع از اهداف تحقیقاتی شما ، تجزیه و تحلیل از بازار به طور کلی و اجزای جداگانه آن (رقبا ، مصرف کنندگان ، محصول و غیره) را ارائه دهند.
- تحقیقات بازاریابی به زبان ساده یعنی فرایندی که در آن با جمع آوری داده یا اطلاعات تلاش میکنیم تا بازار و مشتریان را درک کنیم؛
“من نمی توانم فرمول موفقیت را به شما بدهم ، اما می توانم فرمول شکست را به شما بدهم فرمول شکست این است: سعی کنید همه را راضی کنید.” دیوید اسوالد
برنامه ریزی و استراتژی تجاری
آشنایی با مشتریان مرتبط با کسب و کارتان
بسیاری از کسبوکارها تصور میکنند نسبت به مشتریان خود شناخت دارند. اما بعد از مارکتینگ ریسرچ، متوجه اشتباه خود درباره مشتریان شدهاند. با انجام تحقیقات بازار، میتوانید یک پروفایل از ویژگیهای مشتریان بهصورت میانگین تهیه کنید. ویژگیهایی مثل عادات خرید، اینکه چقدر برای هر نوع محصول حاضرند هزینه کنند و چه قابلیتهایی در محصولات برای آنها مهمتر است. با این بررسی در کنار بررسی رقیبان میتوانید، مشتریان را به خرید محصول خود در مقابل محصول رقیب ترغیب کنید.
خدمات
اطلاعات تماس
به ما سر بزنید
ایران، گیلان، رشت
سوالی دارید؟
013-3332-2095 013-4466-2110 0911-637-3137
ایمیل ما
info@ghafco.ir