بیش از 10 سال به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. مکس بیز یک آژانس مشاوره ارزش محور است.

گالری

اطلاعات تماس

051-12345678

ایران، خراسان رضوی

maxbizz@mail.com

تولید کاغذ سولفیت

طرح توجیهی تولید کاغذ سولفیت

Rate this post

مقدمه
کاغذ سولفیت نوعی کاغذ است که از خمیر چوب تهیه می شود. فرآیند تولید کاغذ سولفیت شامل مخلوط کردن چوب با اسید سولفوریک است. این منجر به یک واکنش شیمیایی می شود که یک ماده خمیر مانند ایجاد می کند. سپس از این ماده برای تولید کاغذ استفاده می شود. کاغذ سولفیت به عنوان جایگزینی برای کاغذ معمولی استفاده می شود زیرا در معرض شعله یا حرارت به راحتی نمی سوزد.کاغذهای سولفیت تولید شده از سلولز و خمیر چوب، موادی هستند که اغلب در صنعت بسته بندی ترجیح داده می شوند. این ماده که در بخش های مختلف استفاده می شود. همچنین با توجه به منطقه استفاده از ویژگی های متفاوتی برخوردار است. با براقیت و سفیدی بالا، مقاومت عالی در برابر زردی و حساسیت کم به نور مشخص می شود.

معرفی محصول
کاغذ سولفیت را می توان از خمیر چوب، خمیر الیاف پنبه تهیه کرد. این نوع کاغذ دارای چندین ویژگی است که آن را برای استفاده در کاربردهای خاص مناسب می کند. مزیت بارز کاغذ سولفیت این است که در برابر آتش و شعله بسیار مقاوم است و برای استفاده در گاوصندوق های نسوز ایده آل است.همچنین این نوع کاغذ ماندگاری عالی دارد. کاغذهای سولفیتی؛ مقاومت خوبی در برابر قلیایی ها، اسیدهای قوی و حلال های آلی دارد.این نوع کاغذ از نوع کاغذی است که می توان از آن برای چاپ رنگی استفاده کرد.

فرآیند تولید کاغذ سولفیت شامل خمیر کردن، سفید کردن، شکل دهی، خشک کردن و تکمیل و بسته بندی است.

کاربردهای کاغذ سولفیت
صنایع غذایی
فن آوری های چاپ
صنعت بسته بندی
صنعت سوغات

شاید برای شما مفید باشد :   طرح توجیهی احداث هتل آپارتمان

بزرگترین مزیت استفاده از کاغذ سولفیت این است که چاپ هایی با کیفیت عالی ارائه می دهد و در صورت نگهداری صحیح به مرور زمان محو نمی شود. علاوه بر این، چنین کاغذهایی تأثیر ایده آلی در طراحی دارند. در نتیجه اخیرا جزو پرتقاضاترین گروه های کاغذی است.

انواع کاغذ سولفیت

1-کاغذ سفید سولفیت
کاغذ سولفیت سفید، یک ماده در تماس با غذا؛ این یک نوع کاغذ پرکاربرد است. این نوع کاغذ اغلب در بسته بندی مواد غذایی ترجیح داده می شود.
آنها همچنین تأثیر ایده آلی در طراحی دارند. این کاغذها که بر روی محصولات قرار داده شده در داخل آن اثر محافظتی دارند. همچنین امکان جلوگیری از هرگونه خط و خش روی محصولات را فراهم می کند.کاغذهای سولفیت سفید که به ایمن نگه داشتن محصولات در طول حمل و نقل کمک می کند. در وزن های 35 تا 300 گرم در 2 تولید می شود. این نوع کاغذ که دارای محتوای سلولز بالایی است از استحکام بالایی نیز برخوردار است.

2-کاغذ سولفیت قهوه ای
کاغذ سولفیت قهوه ای تولید شده در وزن متوسط ​​و نازک. با درجه استحکام بالای خود متمایز می شود. این محصولات که ساختار ایده آلی در بسته بندی دارند; از جمله محصولاتی هستند که محدوده استفاده بسیار وسیعی دارند. این کاغذها به ویژه در مورد بسته بندی بیرونی ترجیح داده می شوند.

خلاصه وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید کاغذ سولفیت
ظرفیت تولید سالانه : 2400 تن
مساحت زمین مورد نیاز : 6000 متر مربع
زیر بنای کل : 2700 متر مربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : 60-55 نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت: 5/1 میلیون دلار
ارزش ماشین آلات و تجهیزات: 1/1 میلیون دلار
میزان نرخ بازده داخلی : 41 درصد

شاید برای شما مفید باشد :   طرح توجیهی تولید عرقیجات

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *