بیش از 10 سال به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. مکس بیز یک آژانس مشاوره ارزش محور است.

گالری

اطلاعات تماس

051-12345678

ایران، خراسان رضوی

maxbizz@mail.com

طرح احداث واحد بسته بندی شیر خشک

Rate this post

مقدمه

ایجاد واحد بسته بندی شیر خشک گامی مهم در تامین تقاضای رو به رشد محصولات لبنی است.شیر خشک، یا همان شیر پودری، محصولی است که از شیر تازه تهیه می‌شود و بعد از حذف بیشتر آب محتوا، به صورت پودری باقی می‌ماند. این محصول به دلیل ماندگاری بالا و کاربردهای مختلف، نیاز به بسته‌بندی مناسب دارد. بسته‌بندی باید کیفیت شیر خشک را حفظ کند. همچنین باید متناسب با مقدار شیر خشک درون آن باشد. اندازه‌ی بسته‌ها باید با نیاز مصرف‌کننده همخوانی داشته باشد. راه اندازی واحد بسته بندی شیر خشک نه تنها پاسخگوی تقاضای روزافزون لبنیات است، بلکه فرصت های شغلی را در جامعه محلی ایجاد می کند. علاوه بر این، اقتصاد را تقویت می کند و به توسعه کلی منطقه کمک می کند.

معرفی محصول

بسته بندی شیر خشک گامی مهم در صنعت لبنیات است. شامل چندین فرآیند برای تضمین کیفیت و ایمنی است. برای شروع، شیر خشک ابتدا پاستوریزه می شود تا هر گونه باکتری مضر را از بین ببرد. سپس برای حفظ تازگی و جلوگیری از آلودگی به دقت در ظروف در بسته بسته بندی می شود. علاوه بر این، فرآیند بسته بندی شامل برچسب زدن محصول با اطلاعات مهم مانند تاریخ انقضا و محتوای غذایی است.

همچنین بسته بندی شیر خشک نقش بسزایی در بازاریابی و برندسازی دارد. طرح ها و برچسب های چشم نواز می توانند مشتریان را جذب کرده و بر تصمیمات خرید آنها تأثیر بگذارند. برای تولیدکنندگان مهم است که گزینه های مختلف بسته بندی را در نظر بگیرند تا در بازار رقابتی برجسته شوند.

شاید برای شما مفید باشد :   طرح توجیهی احداث کارگاه خیاطی

بسته بندی هر ماده غذایی برای جلوگیری از خراب شدن آن ضروری است، همچنین بسته بندی شیر خشک نیز برای محافظت از آن در برابر فساد مهم است.

پارامترهایی مانند هجوم رطوبت که بیش از محتوای مورد نظر افزایش یابد، آسیب ناشی از اکسیداسیون و واکنش های نوری که کیفیت محصول را کاهش می دهد برای بسته بندی شیر خشک در نظر گرفته می شود.

معمولاً سبک بسته‌بندی شیرخشک به دو روش بسته‌بندی درون بگ یا کنسرو کردن انجام می‌شود. هر دو نوع مزایای فردی خود را دارند و همچنین برخی از مشکلات را نیز دارند.

نوع بسته بندی شیرخشک برند خود به بودجه، ترجیحات مشتری و کیفیت ماندگاری نگهدارنده بستگی دارد.

خلاصه وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید بسته بندی شیر خشک
مساحت زمین مورد نیاز : 1500 متر مربع
میزان سرمایه گذاری ثابت :30 میلیارد تومان
میزان سرمایه گذاری در گردش: 25.500 میلیارد تومان

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *