بیش از 10 سال به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. مکس بیز یک آژانس مشاوره ارزش محور است.

گالری

اطلاعات تماس

051-12345678

ایران، خراسان رضوی

maxbizz@mail.com

طرح تولید ورق HDF

Rate this post

مقدمه
واکنش های حاضر در جامعه نسبت به تولید محصولات چوبی به سمت استفاده از موادی با کیفیت و محصولات با عمر طولانی بوده است. محصولات ورق HDF با ویژگی های منحصر به فرد خود، به عنوان جایگزینی قوی برای چوب در صنعت ساختمان شناخته شده اند. ورق HDF ساخته شده از فیبرهای چوب و رزین ها با تکنولوژی پیشرفته است که تأثیر مثبتی بر محافظت از منابع طبیعی و کاهش تخریب جنگل ها دارد. با استفاده از این محصولات، فشار بر منابع طبیعی چوب کاهش می یابد و به جای آن از فیبرهای چوب بازیافتی استفاده می شود.
یکی از ویژگی های جالب ورق HDF، مقاومت بالای آن در برابر رطوبت است. این ورق مجهز به ساختاری است که باعث می شود در مقابل تغییر آب و هوا، کشش و کمپرسیون ضعیف نشود. این ویژگی منحصر به فرد آن را با چوب سنتی متفاوت می کند و منجر به عمر طولانی تر محصولات ساخته شده از ورق HDF می شود.

همچنین، ورق HDF بسیار مقاوم در برابر خش و خط است. این به معنای استفاده بلند مدت از این محصولات در پروژه های ساختمانی است. با توجه به ساختار متراکم آن، خطوط و خش های روی سطح ورق به راحتی نخواهند شکست و باعث نشست و خرابی ساختمان نخواهند شد.در نتیجه، تولید و استفاده از ورق HDF از نظر محیط زیست بسیار پایدار و اقتصادی است. این محصولات با ترکیب مناسبی از دوام، زیبایی و عملکرد عالی، انتخابی مناسب برای کسانی است که به دنبال قوت و سبکی در ساختمان ها هستند.

شرح محصول
ورق HDF یک نوع تخته فیبر با چگالی بالا است که در صنعت درب سازی و پارکت لمینت سازی استفاده می‌شود. HDFمخفف High Density Fiberboard است و با چوب و تخته سه لایه قیمت مقرون به صرفه‌تری دارد اما گران‌تر از MDF است. چگالی HDF بیش از 50 پوند بر فوت مکعب یا 800 کیلوگرم بر متر مکعب است. HDF
برای کف پارکت، لمینت، کابینت آشپزخانه و درب‌های مسکونی و اداری مناسب است.

شاید برای شما مفید باشد :   طرح توجیهی احداث واحد کشت جینسینگ

تفاوت بین ورق HDF و MDF
چگالی:
HDF با چگالی بیشتر از 50 پوند بر فوت مکعب (800 کیلوگرم بر متر مکعب) است چگالی کمتری از 600-800 کیلوگرم بر متر مکعب دارد.
وزن:
HDF وزن بالاتری دارد و به همین دلیل مناسب برای استفاده در ارتفاعات نیستند.
استفاده:
HDF بهترین کاربرد در کفپوش های لمینت و پارکت است. MDF به عنوان کابینت، مبلمان، پنل دیواری، لوازم دکوری و درب استفاده می شود.
تراکم:
MDF با تراکم بین 600-800 کیلوگرم در متر مکعب است. HDF با تراکم بیشتری از 800 کیلوگرم در متر مکعب دارد.
استفاده در درب هاHDF:
به عنوان درب سفارشی پر طرفدار تر است و معمولا درب های MDF از بابت خم شدن درب راحت است

هر دو ورق فیبری به عنوان کاربردی و ارزان تر در صنعت تولید لمینت و پارکت استفاده می شوند. اما با تفاوت در اندازه و کیفیت هر دو ورق باید بر اساس موارد استفاده انتخاب کرد.

خلاصه وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید ورق HDF
ظرفیت تولید سالانه : 70000 متر مکعب
مساحت زمین مورد نیاز : 30000 متر مربع
سطح زیر کشت: 2000 متر مربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : 160 نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : 275 میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : 175 میلیارد تومان
میزان نرخ بازده داخلی : 39 درصد

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *