بیش از 10 سال به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. مکس بیز یک آژانس مشاوره ارزش محور است.

گالری

اطلاعات تماس

051-12345678

ایران، خراسان رضوی

maxbizz@mail.com

ایده های کسب و کار انلاین

Rate this post
  شاید شما جز کسانی باشید که هر سال در مورد شروع کسب و کار خودتان فکر می کنند. و ایده های بی شماری در زمینه کسب وکار آنلاین در ذهن خود قرار دارید، و تصور می کنید، اگر بتوانید از شغل خود استعفا دهید و در اینترنت درآمد کسب کنید ، زندگی شما چگونه خواهد بود.می توانید با خیال راحت به همه جا سفر کنید ، یک سبک زندگی راحت را برای خود و خانواده خود ایجاد کنید و به آزادی مالی دست یابید. اما درحقیقت، چه اتفاقی می افتد؟ معمولاً مدتی را با فکر کردن به ایده ها می گذرانید اما درنهایت به منطقه راحتی خود مثل درآمد ثابت، شغل ایمن ، سهولت در دنبال رو بودن و اینکه شخص دیگری به شما بگوید هر روز چه کاری باید انجام دهید ،متوسل می شوید. شما به خودتان می گویید ، “می دانی چیست؟ امسال کمی اوضاع مساعد نیست. سال آینده این تجارت آنلاین را آغاز می کنم! “.اما “سال آینده” هرگز نمی آید.   ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که سال 2020 سالی است که باید کسب و کار آنلاین خود را شروع کنید. فرصت بیشتری از همیشه وجود دارد ، و شما باید از این مزیت استفاده کنید!  
  1. ایجاد یک وبلاگ
در سال 2020 ، شروع به ایجاد یک وبلاگ آسان تر از گذشته ، و وبلاگ شما همچنین می تواند منبع بالقوه بزرگی از درآمد باشد.به خاطر داشته باشید که تنها راه ندازی وبلاگ کافی نیست . شما باید به طور مداوم محتوا ایجاد کنید ، محتوا می تواند آموزشی یا سرگرم کننده باشد. چطور از وبلاگ درآمد کسب کنید؟، شما باید چیزی را از طریق وبلاگ بفروشید. این می تواند فضای تبلیغاتی ، محصولات ، محصولات دیجیتال ، پست های حمایت شده ، مربیگری ، کتابهای الکترونیکی و غیره باشد.
  1. بازاریابی پورسانتی
بازاریابی پورسانتی یا Affiliate Marketing را بیاموزید بازاریابی پورسانتی یا سیستم همکاری،اساساً روند کسب کمیسیون با تبلیغ محصول شخص دیگر است. شما در واقع در وبسایت خودتان، محصولات دیگران را تبلیغ می کنید و اگر بازدیدکننده سایت شما ، ترغیب به خرید محصول شود، پس از کلیک بر روی لینک محصول به وبسایت فروشنده منتقل می شود و در آنجا خریدش را انجام میدهد و شما پورسانت خود را از فروشنده دریافت می کنید. انواع برنامه های مشارکت در فروش (Types of Affiliate Programs)
شاید برای شما مفید باشد :   8ایده کسب و کار در سال 2020
پرداخت به ازای هر فروش،پرداخت به ازای هر عضویت در سایت،پرداخت به ازای هر بازدید از سایت، پرداخت به ازای نمایش آگهی   سیستم همکاری در فروش دیجی کالا نیز یکی از ان هاست که شما میتوانید با عضویت در آن و همکاری در سیستم فروش،به اسانی درامد کسب کنید.  
  1. فروشگاه اینترنتی
یکی از بهترین راه های کسب درآمد آنلاین ، راه اندازی فروشگاه اینتر نتی است. همانقدر که راه اندازی این فروشگاه راحت است،رقابت کردن در این بازار سخت و دشوار است اما غیر قابل امکان نیست.اگر کل فروشگاهای اینترنتی را یک صنعت در نظر بگیریم در این صنعت باید بازار متناسب با خود را انتخاب کنید.به عنوان مثال می توانید از بازاریابی گوشه ای استفاده کرده و خدمات خود را به بخش کوچکی از بازار اراده دهید. در اینجا چند نکته که به شما در شروع کار با تجارت الکترونیکی کمک  می کند ،ذکر شده است:   یک بازار سودآور پیدا کنید. و سعی کنید تا حد امکان خاص باشد. به عنوان مثال ، احتمالاً رقابت زیادی برای فروش تورهای مسافرتی وجود دارد. اما اگر آن را در پکیج اقامتی تفرحی قرار دهید ، ممکن است شانس بهتری برای بقا در بازار داشته باشید. از خود بپرسید ، “آیا محصول در بازار در حال رشد است ؟” اگر بازار شما قبلاً اوج خود را پشت سر گذاشته است (یعنی بازار VCR) و در روند نزولی قرار دارد ، احتمالاً نمی خواهید درگیر شوید. در عوض ، شما می خواهید به یک صنعت که در حال صعود است وارد شوید و این جایی است که بیشترین پتانسیل سود و رشد را خواهید داشت. فروشگاه Shopify را در نظر بگیرید. Shopify سیستمی است که برای تجارت الکترونیکی ساخته شده است. با داشتن برخی دانش های اساسی در وب ، می توانید خیلی سریع و با سرمایه گذاری کم هزینه و بدون نیاز به کد نویسی ، یک فروشگاه خوب به بازار عرضه کنید.
  1. 4. ایجاد یک محصول یا دوره آنلاین
ایجاد یک محصول دیجیتال یا دوره مشابه نوشتن کتاب الکترونیکی است. شما برای آموزش آن به دیگران از تخصص خود استفاده می کنید.اگر مخاطبی ندارید ، بهتر است ابتدا در سایتهایی مانندEVAND یا آپارات مطالب آموزشی و رایگان خود را منتشر کنید. به این ترتیب ، مهر تایید متخصص بودن را دریافت می کنید و آمار بازدید از سایت شما افزایش می یابد و سپس از این طریق  لیست ایمیل خود را کامل کنید. شما بایداز طریق وب سایت خود ارتقا یابید. همچنین باید یک صفحه فروش قانع کننده ایجاد کنید که بازدید کنندگان را ترغیب به خرید از شما کند.
شاید برای شما مفید باشد :   مدل کسب و کار چیست؟ معرفی انواع بیزینس مدل ها
 
  1. تبدیل به یک YouTuber شوید
فیلم ها روز به روز محبوب تر می شوند. از اینستاگرام و اسنپ چت استوری گرفته تا فیلم Live Facebook ، فیلم ها فقط به رشد خود ادامه می دهند. اگر همیشه نشستن جلو دوربین را دوست داشتید ، اکنون زمان آن است که بتوانید از آن استفاده کنید.   با این روش  شما می توانیدیک بلاگر شوید و درآمد تبلیغاتی را به دست می آورید یا محصولات خود را به مخاطبان خود می فروشید ،و یا ایجاد یک کانال YouTube حجم ترافیک بیشتری از مشتریان به وب سایت خود دریافت کنید.و سال 2020 زمان بسیار خوبی برای شروع کار است.ساخت فیلم های YouTube به شما کمک می کند تا داستان های بهتری برای مخاطبانتان داشته باشید و محتوای با ارزش تری را به آنها  ارائه دهید . بهترین قسمت این است که شما حتی نیازی به بیرون رفتن و خرید یک دوربین گرانقیمت جدید ندارید ، اگر تلفن هوشمند با لنز دوربین با کیفیت دارید ، می توانید همین حالا فیلمبرداری اول فیلم خود را شروع کنید!   7-یادگیری و استاد سئو SEO (بهینه سازی موتور جستجو) به بدست آوردن رتبه بالاتر یک وب سایت برای “اصطلاحات جستجوی” خاص در موتورهای جستجو مانند گوگل اشاره دارد. وقتی وب سایت رتبه بالاتری داشته باشد ، ترافیک آن بیشتر می شود و به نوبه خود ، می تواند درآمد بیشتری کسب کند.   این یکی دیگر از مهارتهای بسیار ارزشمند در دنیای بازاریابی اینترنتی است. این گفته می تواند کمی دشوار باشد زیرا گوگل همیشه الگوریتم های خود را تغییر می دهد. با آن برخی از قوانین جستجو تغییر می کنند. شما همیشه باید در آستانه پیشرو باشید ، یادگیری و آزمایش استراتژی های جدید.   اگر بتوانید بر سئو تسلط کامل داشته باشید ، شرکت ها همیشه مایل اند تا از شما استفاده کنند.   8- کپی رایتر   اگر  علاقه خاصی به نوشتن دارید ، کپی رایتیگ ممکن است بلیط شما برای کسب درآمد آنلاین باشد.   این یک روش عالی برای رسیدن به آزادی در زندگی شما است. زیرا به شما امکان می دهد از راه دور کار کنید ، و برنامه خود را نیز کنترل کنید. بعلاوه ، یادگیری مهارت به خودی خود در بسیاری از زمینه های تجارت آنلاین (یعنی ساختن یک وبلاگ ، بازاریابی وابسته و غیره) به شما کمک می کند.
شاید برای شما مفید باشد :   سندرم صندلی گهواره‌ای چیست و چرا برای سازمان مهم است؟
به طور خلاصه و ساده، کپی رایتر به کسی می‌گویند که با تکیه بر فنون نویسندگی و علوم بازاریابی برای افراد، شرکت‌ها،‌ برندها (و یا به طور کلی هر مجموعه‌ای که قصد فروش کالا یا خدمات داشته باشد) مطلب می‌نویسد. به عبارت دیگر کپی‌رایتر، نویسنده‌ای است که به‌قصدِ بازاریابی مؤثرتر و فروش بیشتر محصول/خدمات، محتوای مفید (و حتی کوتاه) تولید می‌کند. این اولین قدم جهت آگاهی از تفاوت کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا بود. کارشناس تولید محتوا یا تولیدکننده محتوا به نوعی، مکمل کپی رایتر است. یک کارشناس تولید محتوا باید بتواند به بهترین شکل ممکن در مورد مفهوم یا محصول خاصی، مطلبی را به مخاطب عرضه کند تا جای هیچ سوال و شبهه‌ای برای او باقی نماند. به طور خلاصه، کارشناس تولید محتوا به فراخور موضوعی که به او داده می‌شود و محیطی که در آن فعالیت می‌کند، باید محتوایی تولید کند تا مخاطبان درک درستی از آن موضوع پیدا کنند.
  1. خرید دامنه
احتمالاً درباره افرادی که املاک و مستغلات را خریداری شنیده اید ، آنها خانه ای را با قیمت نسبتاً مناسب خریداری می کنند ، کمی آن را اصلاح می کنند ، و سپس آن را با سود خوب می فروشند.این همان ایده برای خرید و فروش دامنه است. این می تواند منبع خوبی برای درآمد آنلاین باشد.می توانید از منابعی مانند Empire Flippers برای خرید و فروش دامنه های خود استفاده کنید.  
  1. پادکست
شروع به تولید یک پادکست را شروع کنید.و بعدبا بزرگ کردن پادکست خود ، می توانید حمایت مالی دریافت کنید ویا محصولات و خدمات خود را بفروشید. از طریق پادکست ، می توانید اعتماد شنوندگان خود را بدست آورید ، و این باعث می شود میزان خرید را افزایش یابد.  
  1. صنایع دستی دست ساز
از آنجا که صاحبان کسب و کار، فروش خود را به سمت فروش آنلاین تغییر می دهند ، بازارهای آنلاین کالاهای دست ساز رو به افزایش است وباعث ورود راحت به بازار و فروش سریع محصولات می شود. اگر یک هنر و صنعت منحصر به فرد دارید ، فروش محصولات خود در فروشگاه انلاین راهی مناسب برای کسب درآمداست.و این در حالی است که شما در خانه به سر میبرید و کاری را انجام میدهیدکه دوست دارید .

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *